نظرخواهی ها نشانمی دهد نام فروشگاه تجهیزات پزشکی سلامت در یک دوره چند ساله به یک برند تبدیل شده است و مشتریان کارت فروشگاه را درکیف خود به همراه دارند وغالبا در گوشی موبایلشان شماره تلفن موسسه را ذخیره نموده اند تا هر زمان که محصولات مرتبط با فعالیت فروشگاه سلامت خصوصا کفش و صندل طبی لازم دارند به راحتی بتوانند با آن تماس گرفته و از آن خرید نمایند.
در مصاحبه ای از مدیر موسسه پرسیدیم شنیدهایم که نام فروشگاه تجهیزات پزشکی سلامت در خرید کفش ملی به یک برند تبدیل شده است.
ضمن تبریک بفرمایید که عامل این موفقیت چیست و برای نیل به آن از چه ابزارهای تبلیغی استفاده کرده اید ؟
گفتند ما از ابزار تبلیغی خاصی استفاده نکرده ایم بلکه تا حد توان بر چهار اصل کیفیت،صداقت،پاسخگویی و احترام به نظرات مشتریان پایبند بوده ایم
سعی کرده ایم درحد تجربه و تخصص خود کفش های با کیفیت عرضه نماییم.
در معرفی کفش ها و ارائه توضیح به مشتریان همواره صادق بوده ایم وبرای افزایش فروش به دروغ متوسل نشده ایم.
ما برای مشتریان و نظرات آنها احترام خاصی قائلیم و همواره پاسخگوی مشتریان هستیم.
بر اساس خواست و سلیقه آنان تنوع را زیاد نموده ایم و کفش های متنوع عرضه میکنیم اما در این کار نیز چنان زیادهروی نکردیم که کیفیت فدای تنوع شود.
مسلما اگر مشتری از فروشگاه خرید کند و ببیند آنجا شدیدا مورد احترام است و با او کاملا صادقانه برخورد میشود محصولات خوبی به او ارائه شده و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است واز محصول خریداری شده راضی بوده و خود را در آن خرید برنده می داند مسلماً آن فروشگاه را مال خودش خواهد دانست.
و برای عزیزان و نزدیکانش آنجا را معرفی خواهد نمود و مسلماً این بهترین نوع تبلیغ است و تنها راز موفقیت.
البته ما در این موفقیت با لطف و عنایات الهی خود را مدیون مشتریان عزیزمان میدانیم و از آنان صمیمانه متشکریم.
من بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ سلامت که مشتریان گرانقدر و همکاران علاقه مندمان راشامل می شود برای همه اعضای آن و سایر هموطنان عزیز سلامتی و بهکامی آرزومندم.
برای موسسه نیز از خداوند متعال توفیق خدمتگذاری بهتر مسئلت میدارم.
دیدگاه ها